BESTELPROCEDURE
Multi Bier streeft continu naar een hogere kwaliteit van dienstverlening en naar servicegerichtheid waarbij u als klant centraal staat.
Om de kwaliteit van onze dienstverlening en de betrouwbaarheid van onze leveringen te verhogen voeren wij onderstaande aanpassingen door:
Orders
Gelieve vanaf 1 juni 2019 uw bestelling, inclusief bijbestelling 2 werkdagen (vóór 14.00 uur)
voorafgaand aan uw vaste leverdag door te geven aan onze verkoopbinnendienst afdeling bij
voorkeur per mail verkoop@multibier.nl of telefonisch +31 (0) 493 782 300.
Distributie
Na het invoeren van alle bestellingen zetten wij deze om in pickorders. Vervolgens proberen wij de
orders te clusteren naar optimale distributieroutes, uiteraard zoveel mogelijk rekening houdend met
de gewenste lostijden van u als klant.
Wij hanteren een vast routeschema waarbij alle klanten minimaal 1 à 2 keer per week geleverd
worden, ons vaste routeschema blijft ongewijzigd. U kunt rekenen op een correcte verwerking van
uw orders, een tijdige levering en een uitstekende service!
Spoedlevering
Tevens kunt u – indien gewenst – gebruik maken van een spoedlevering binnen 24 uur. In het geval u
hiervan gebruik wilt maken, dan dient u dat door te geven aan onze verkoopbinnendienst afdeling
uiterlijk 1 werkdag voor levering vóór 14.00 uur. De meerprijs voor een spoedlevering bedraagt €25,00 per levering/bestelling.
Retourzending
Heeft u een retour zending, dan vragen wij u onze retourprocedure te volgen. Uw retour zending
dient schriftelijk doorgegeven te worden door gebruik te maken van ons retourformulier. Vermeld daarbij duidelijk uw klantgegevens,
artikelnummer, aantal colli, de leverdatum en de reden van retourzending.
Vragen
Heeft u vragen over de levering, stuur dan een mail naar verkoop@multibier.nl of bel met onze
verkoopbinnendienst afdeling op telefoonnummer +31 (0) 493 782 300.
Wij als Multi Bier doen er alles aan om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en u tevreden te
stellen.